mammaochelin.blogg.se

Hej! Tänkte börja blogga igen mest för min egenskull å få skriva av sig lite! Jag är mamma till en son som är född i augusti 2012! Bor tillsammans med hans pappa min stora kärlek! Häng med i våran vardag!

Vm guld :)

Kategori:

härligt härligt! ska inte tjata mera om de.. jag å Jocke köpte chips å dipp dagen till ära eftersom jag var.helt säker på att de.skulle bli guld så fira in de med.chips som vi inte ätit sen december! gott? nja några stycken men inget ja direkt saknat, å skönt är väl de :)

eftersom Jocke bara rasat i vikt så har vi börjat äta lite kolhydrater, surdegsbröd specielt, äter fortfarande inte potatis å pasta till vardags men på helgen kan de bli potatis till grillat eller nå :) Jocke har ju tappat -12 kilo å ja.nästan -10 så. funkar gör de :)

igår var vi hem till Jockes mormor å morfar å fika, även Jockes moster var där som även hon ska bli mormor i augusti i år :) Jockes kusin ska bli mamma å kommer en liten flicka i augusti :) dem vart så glada över å se vårt charmtroll å melwin tyckte Jockes morfar var roligast, tror han tyckte rösten var rolig? haha gullungen men dem blev.lite chockade när han visade att han kunde gå ;)

idag då? solen verkar ju lysa med sin frånvaro? hmm så vet inte vad vi ska hitta på blir nog hemma dag!

nej hade så fint så hörs vi!















Kommentarer


Kommentera inlägget här: