mammaochelin.blogg.se

Hej! Tänkte börja blogga igen mest för min egenskull å få skriva av sig lite! Jag är mamma till en son som är född i augusti 2012! Bor tillsammans med hans pappa min stora kärlek! Häng med i våran vardag!

torsdag

Kategori: Allmänt

vissa dagar är ju tråkigare än andra.. har inte gjort så mkt idag, åkte ner å hämta mitt å melwins pass jocke måste hämta sitt själv å melwin blev ju bara såå söt :) en annan behöver vi inte prata om ;) var ner till barnboden efter för å kolla in rean å de var inget som fick följa med hem hade knappt nått åt pojkar i Melwins strl :( kollade på regnställ men e så osäker på strl vill inte köpa ett nu som han inte kommer kunna ha i höst, samtidigt så kommer han väl inte växa så mkt.. han har ju 74nu börjat gå in i 80 på vissa kläder å regnställer är i 80 Eller 90 de e Didriksons men frågan är om 80 kommer vara precis eller om de kommer vara bra hmm såg bra stort ut nu på honom å testa en jacka i 70 från Didriksons å den satt bra nu så dem e ju lite stora men men ska suga på karamellen å se :)

ja annars har vi inte gjort så mkt mera idag var till Söderfors på min träning på kvällen men träna inte då ja fortfarande e hängig :(

om nått annat så har ja börjat lagt melwin inne i sin säng på dagarna bär han ska sova då de varit dåligt väder å våran altan inte finns så vågar inte ställa ut han under taket då de bara är nå förstärknings blabla som håller upp de ja jag vet inte cad de heter, så vågar inte ställa under han där! men varjefall igår på förmiddagen gick de rätt bra 45 min sen sov han på eftermiddagen hade ja kunna sålt ungen! landet honom fem i tre å han somna tjugo i sex!!!! behöver ja säga att ja hhöll på å bryta ihop, vilken envis unge man har men märks kanske vem han fått de av då MAMMAN vann :) dock så fick han inte sova längre än till sex för de var ju nära läggning men bara de att han somna så var ja nöjd :) i dag tog de kanske 30-40 min på förmiddagen å inte ens 10 min på eftermiddagen så får se lär väl bli nå mera fajt han kan väl inte ge sig så lätt? eller kanske återstår å se :) roliga är att hos mormor å morfar Hans somnar han direkt i sängen? å lägger vi han i våran säng somnar han oxå direkt å även i vagnen å han e ju en vagn unge vilket ja tycker e bäst men inte alltid de går å sova ute bär man bygger altan :p
å kvällarna är de aldrig nå problem dricker sin flaska i våran famn sen puss å godnatt älskar dig in i sängen ibland drar han nån ramsa på kinesiska å sen är de tyst men oftast så bara lägger han sig på sidan drar snutten över ansiktet somnar :) dem e rroliga dem små !

nej i morgon är de min födelsedag med blir inte firande av familjen då Mor å far e borta å får se om syrran å Wille kunde komma men Wille hade jour så tror inte han kan åka så långt! de återstår å se jag ska varjefall krama sönder karln i morgon kväll då vi knappt setts denna vecka, mkt jobb för dem nu men nånstans ska ju pengarna komma in ;)

nej ja ska nog hoppa i säng haft sån jävla huvudvärk på eftermiddagen/kvällen (åska?) så är helt slut!!
natti natti














Kommentarer


Kommentera inlägget här: