mammaochelin.blogg.se

Hej! Tänkte börja blogga igen mest för min egenskull å få skriva av sig lite! Jag är mamma till en son som är född i augusti 2012! Bor tillsammans med hans pappa min stora kärlek! Häng med i våran vardag!

regn

Kategori: Allmänt

bläää vilket väder,inte för att de gör så mkt idag då de känns som febern hittat tillbaka till min kropp :( när ska denna jävla förkylning försvinna? sista veckan med fotbollsträning innan uppehåll å hade ju hoppats på å kunna träna i morgon men tydligen inte :( apa oxå!

igår var en sån här härlig dag :) solen lyste varmt å skönt :) melwin fick bada i sin pool å de var skoj, fast han skulle prompt ha hinken ja fyllde poolen med i å poolen e ju inte stor men jaja! käkade Mellon till mellis å de e ju en favorit :) bra de blir nog mkt melon utomlands, snart bär de av 5veckor kvar :) såå härligt de ska bli.. vi kommer nog inte göra nån mera resa denna sommar räcker gott å väl med kreta :) kostar ju endel å åka å man är ju inte rik när man går på föräldrarpenning även om vissa verkar vilja vara de men så ser man ju hur de slutar med ;)
kanske drar iväg en helg med Andreas å Tessan får se om de går som vi vill ;)
blir säkert Furuvik nån dag då mamma ville dit, plåga jocke ordentligt med å se på djuren haha de melwin älskar mest hatar jocke mest :D

nej annars då ja fyller ju faktiskt år på fredag :) dock är inte mamma å pappa hemma då dem ska iväg till Norrland på släktträff eller var de nu var, så blir inge firande denna helg å då vi inte har nån altan klar så vill ja inte bjuda hem folk än, eftersom vi inte firat jocke riktigt än så spar vi å bjuder hem familjen när den är klar :)
trodde aldrig att ja skulle få de ja önska mig av mamma å pappa, har önskat mig presentkort på tatuering då ja tänkt å tatuera in min käre sons namn.. å vet att Mor inte e så förtjust i tatueringar, ni skulle sett hennes min när hon fick reda på den i svanken bara sådär 4a månader efter ja gjort den ;) men den ja har i nacken är ju speciell ja å syrran har samma.. vid min sida står de :) hon finns alltid vid min sida å jag vid hennes min älskade lilla bebis, som inte direkt är en bebis längre utan snarare 21 år å självständig men för mig e hon alltid bebis :)
nej varjefall så skulle dem ge mig de :) yippie :) hade vilket fall tänkt å göra den men nu blir de ju av snart, fast väntar nog till efter sommaren så man kan bada å sola :)

igår var de ju bvc för 10månaders kontroll å man går ju därifrån med huvudet högt när man får höra så mkt fint om sin son å hur duktig han är! tidig i utvecklingen var han oxå, vilket vi märkt då han redan går å gör saker han egentligen inte borde klara av :) visa duktig Hermine vad han kunde, sa även mamma å pappa så de fick hon oxå höra, klappade även händerna å de har ju ja försökt med men de har han då inte gjort men igår så gick de tydligen bra ;) så nu går vi runt å klappar händerna å vill att man ska sjunga låten klappa händerna när du är riktigt glad :) musik unge som han är :)

nej ska väl ta tag i nått här hemma så denna dag går fort! vet ej vad dock då tvätten är ttvättad å städa gör vi ju varje kväll, men toan kan nog få sig en omgång så hörs :)













Kommentarer


Kommentera inlägget här: