mammaochelin.blogg.se

Hej! Tänkte börja blogga igen mest för min egenskull å få skriva av sig lite! Jag är mamma till en son som är född i augusti 2012! Bor tillsammans med hans pappa min stora kärlek! Häng med i våran vardag!

Lat

Kategori: Allmänt

eller ja ingen promenad i morse då ja inte skulle hinna duscha då vi skulle iväg till melwins farmor, men blev en lite promenad där istället :) synd att de jävla skavsåret ska göra så ont :( aja

gick bra hos farmor varjefall melwin tyckte de var roligt å få all uppmärksamhet samt utforska lägenheten hennes :) så vi ska dit i morgon igen sen ska ja väl våga lämna honom där :p det är ju inte de att jag inte är trygg med henne bara att de känns lättare å lämna till mina föräldrar, men de e ju faktiskt så att hon vill ju ha honom å de måste hon få ha så hon oxå får en bra relation till puffen :)

när vi kom hem så kom syrran förbi å färga håret mitt å de var ju inte en dag försent så ja gått med min fina utväxt i evigheter nu, men hart sån besluts ångest om ja skulle ljusa upp de lite eller förbi mörk, å mörk blev de så lär väl ångra mig snart ;)

sen koppla Jocke in bilbarnstolen som vi fått av en som ja känner lite sådär genom att båda e bruksare å fick den oxå, toka ville inte ha nått så vi tackar å bockar för en till stol behövs speciellt i vinter när puffen börjar på dagis! nej men de blev perfekt å melwin tyckte om den så då var de ännu bättre, nu kan han å Jocke ut på sina äventyr :) de gillar ju både Jocke å melwin tänk om nån skulle ta deras veckohandlingar ifrån dem ;) jo faktiskt så är de karln i detta hus som åker å vecko handlar å melwin e alltid med <3 han har en förjävla bra pappa som försöker å vara med honom så mycket han kan! just nu jobbar dem rätt mkt kvällar men är alltid hemma tills melwin lagt sig så för honom är de inge konstigt för han märker ju inte av att han åker iväg igen bara mamman i huset som har tråkigt ;)

nej så ikväll har ja roat mig med å testa nya kläderna hemma oxå brukar ju se lite annorlunda ut då :p men nöjd får bli byxa å blus/linne på lördag å nog kanske klänning på fredag om de e varmt ;)

nej nu ska ja nog hoppa i säng :)
natti natti


ego idag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: