mammaochelin.blogg.se

Hej! Tänkte börja blogga igen mest för min egenskull å få skriva av sig lite! Jag är mamma till en son som är född i augusti 2012! Bor tillsammans med hans pappa min stora kärlek! Häng med i våran vardag!

måndag

Kategori: Allmänt

sitter med flugsmällaren i högsta hugget, fan har väl aldrig haft problem med flugor här men nu är de som om kohagen skulle vara runt knuten :( även myggor har vi fått här, måste bero på översvämningen i bäcken,men en annan e ju härdad från Söderfors så de e lugnt på med långbyxor å vifta med nått så e dem borta ;)

idag har de varit så här härligt varmt ute :) så dagen har spenderats utomhus :) efter lunch åkte vi till Tessan å Leila å ungarna fick bada i poolen :) åå så kul dem tyckte de var :)
han slockna i vagnen när vi kom hem medans ja hängde tvätten, Lillpuffas <3

i morgon blir de bvc för 10månaderskontroll, dock en dag tidigt ;) han kommer ju varjefall göra Hermine glad :) hon var ju helt säker på 8månaders kontrollen att melwin skulle gå när vi sågs nästa gång å de levde han ju upp till :) jan ju inte annat än å skryta om min duktiga kille :) inte ens 10månader å går obehindrat ute å inne :) han försöker prata mera å mera å har börjat peka på saker å ting å sen drar han en remsa på kinesiska ;) så man funderar bra nog vad han försöker tala om.. blir han sur på nått man gör slår han händerna i sidan å låter baaaa öööö! ja typ sluta kanske ;)

nej ska vika lite tvätt innan ja kan hoppa i säng. hunnit tvätta 4a maskiner plus dammsugit nedervåningen, vilket vi egentligen gör varjekväll kök å vardagsrum så mkt fräschare när melwin springer runt å ha de dammsugit :)

nej nu ska ja ta å göra ett sista ryck! just fan fått ttillbaka min älskade mobil oxå så blir inga bilder från idag dem ligger på USB-minnet redan då ja tömde från den andre mobilen :)



hade en bild på min älsklings snygga sovställning ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: