mammaochelin.blogg.se

Hej! Tänkte börja blogga igen mest för min egenskull å få skriva av sig lite! Jag är mamma till en son som är född i augusti 2012! Bor tillsammans med hans pappa min stora kärlek! Häng med i våran vardag!

Ny vecka

Kategori: Allmänt

26 år är man oxå ;) ojoj snart 30 shit gammalt de låter! vart en lugndag med massa mys på kvällen med älsklingarna :)
lördagen åkte jag å melwin å tittade på kusin Wille som spela valloncupen i ullfors, å imponerad blev jag, jäklar så duktig han var, å har inte ens tränat länge kommer nog bli nått av honom om han fortsätter träna :)

sen vart de 30års fest på kvällen för Micke :) dock vart inte jag kvar då melwin å jag åkte hem då nån som ville sova ;) men trevligt den stunden ja var där å Jocke var nöjd när han kom hem :) eller ja då sov ju en annan men dagen efter så fick ja höra :)
söndagen var de jobb på arenan med fotbollen riktigt skoj var de :)

ja de var min helg :) idag var vi in till Valbo en sväng hitta en bikinitopp en klänning men bikinin lär man ju inte visa sig i bland folk ändå så jaja! hade massa å prova men svårt å prova när man inte kan ta med vagnen in i provhytten å melwin blev inte glad när han inte såg mig å min kompanjon var borta så får se om ja å Jocke åker in nå nån dag, sjulle behöva lite nya kläder han med, allt e ju förstort för honom :p

aja ja just ja var iväg å köpte ett köksbord av en tjej blev ju som ett nytt kök hos oss :) riktigt nöjd kan ja säga.. nej nu ska ja å Jocke krypa i säng å lyssna på åskan ;)

efter

före
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: